maandag 27 mei 2013

Moestuinmaandag #3

We waren een weekje naar de zon. We hebben geloof ik niet veel gemist. Wat een regen. Mijn tuintje is heel nat! In de zon heb ik veel gelezen over plantjes. Hoe meer ik lees over plantjes, hoe meer ik wil zaaien. Hoe meer ik zaai, hoe meer plantjes ik wil hebben. Mijn moestuintje werkt verslavend!
Ik vind het zo prachtig hoeveel moois er kan komen uit zo'n klein zaadje.

Onze tuin is niet zo groot, dus veel kan ik eigenlijk niet hebben. Ik heb een moestuintje in een bak van 1,50 meter bij 60 cm. Daarnaast heb ik verschillende wijnkistjes en grote potten in gebruik en ook nog wat lange balkonbakken en ik 
blijf maar uitbreiden.

Vind je het leuk om mijn tuin in een filmpje te zien klik dan op bovenstaande foto (youtube link)

Bessen, aalbessen? 

Blauwe regen

Zonnebloemen (een lekker hapje voor ..?)
















Het filmpje is wel voor verbetering vatbaar. Ik ben nog van alles vergeten, zoals de zonnebloemen (nog klein hoor) die ik her en der tussen heb gezet, de prachtige blauwe regen, de bessenstruik (welke bessen?) en nog veel andere bloemetjes. Bovendien hoor je de verbouwing bij een paar huizen verderop. Gelukkig maakt de zon veel goed!












3 opmerkingen:

Sandra zei

Er staat best veel bij jullie in de tuin. En je hebt een bak vol met ijsbloemetjes staan en dat vind ik zulke leuke bloempjes.

Sacha zei

Inderdaad prachtig die ijsbloemetjes! Lekker bezig hoor :).

HaakhaakDedy zei

Dag Charlotte,
Bedankt voor je berichtje op mijn blog over m'n deken. Als je goed had gelezen, heb ik little woollie ook netjes als inspiratiebron vermeld. Ik heb een aantal van haar patronen gebruikt, maar een hele hoop zelf toegevoegd.
Groetjes, Dedy